2 Nisan 2010 Cuma

cutting edge


Bugünkü dersimiz pantolon kesme sanatı:

Günün birinde Zara indirime girmişti ve bakarken 12tl ye bi pantolon görmüştüm. Fakat bedeni büyük, boyu da uzundu. Yine de şansımı denemek istemiştim çünkü kotun üstündeki yılan desenleri çok hoşuma gitmişti. Pantolon üstüme oldu ve ben de almaya karar verdim.

Fakat pantolonları dışa kıvırarak giymeyi hiç sevmem. Boyunu kestirsem paçaları bi acayip aşağı doğru daralıyo. O sıra da boyfriend fitch almak istiyodum, dedim ki Burcu sen bu işi yaparsın.

Pantolonun boyunu paçaları bildiğin kağıt makasıyla keserek kısalttım. Sonra da bi güzel katladım. Sırada o yırtık salaş görüntü vardı. Eğer pantolonu yırtık yırtık yapıcaksanız asla makas kullanmayın. Sırrımı söylüyorum: BIÇAK! ama eski olsun biraz kör olsun ucu yani :)

Bıçağı aldım elime ilk önce ceplerin tam altında bikaç kere aynı yöne sürttüm ama asla tamamen kesmedim, sadece ucundan bi delik açtım, sonra diğer istediğim yerlere de büyüklü küçüklü aynı işlemi yaptım. Sonra bıçakla iyce deforme ettiğim çizdileri elimle açarak büyüttüm ve kesikler haline getirdim. Böylece iplikleri de kurtararak yırtıklar elde etmiş oldum. Siz de aynı yöntemlerle istediğiniz şekilde güzel kesikler elde edebilirsiniz. Pantolonun sadece arkasına yada bi bacağın önüne bi bacağın arkasına... Denemek bedava :)Yarın da çamaşır suy sıçrayan pantolonumu yenileme aşamarımı yazıcam. Yarın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder